Menylinje


søndag 8. juni 2014

Vintage stuebord fra Snowdrops Copenhagen...

For noen måneder siden fikk vi dette vintage stuebordet i hus. Bordet er fra Snowdrops Copenhagen, bestilt fra butikken Lykkelig på Haver… Jeg hadde sett på dette lenge, men fant ingen som passet på mål i vår lille stue… Da jeg så bordet i nettbutikken deres, spurte jeg om de kunne være på utkikk etter et i de målene jeg var ute etter. Etter litt mail frem og tilbake fikk jeg beskjed at de hadde inne et som passet ツ

Det er ikke alltid like lett å handle slike ting på nett, når man ikke får se varen med egne øyne – men jeg fikk veldig god service og oppfølging fra dem. Så jeg kan trygt anbefale dere nettbutikken ღ

Nettbutikken til Lykkelig på Haver finner du HER
- og de er også på Instagram, som du finner HER

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag og pinsehelg, klem fra Mette


 

12 kommentarer:

  1. Så fint bord, passade så bra med träfärgen mot den ljusa soffan. Du har en mysig soffhörna.
    Ha en fin junivecka
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Så fint bord!

    Fin Pinsehelg i nord :-)

    SvarSlett
  3. Dear Mette,
    beautiful and great shots!!! Love this pure style! Thank you for sharing
    Elisabeth

    SvarSlett
  4. Hei...Nydelikt bord Mette...dette fall jeg for også...

    Ha en fin mandag..

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  5. Hei VAKRE ♥
    Gratulerer med nytt bord Mette,så flott det var.Passet perfekt ♥
    Den butikken må jeg ta en titt på :)
    SÅÅ KOS DU BLOGGER IGJEN ♥

    Klemmmmmmmmm

    SvarSlett
  6. Heisann,- må bare si det var så koslig både å finne kommentarer fra deg og se nye bloggeinnlegg fra deg
    - hipp hurra!!!! Håper formen din er stigende,energien likeså!:)
    Det hjelper ihvertfall litt på å få noe nytt som passer midt i blinken inn i heimen,og jeg ble like nteressert i bøkene dine,som er av det kjekke slaget ser jeg :)
    Har to av dem selv ;)
    Sofabordet ditt var forresten kjempetøft!!!!
    Hååper du nyter siste dagen av pinsen,vi har hatt en super start så langt :)
    TOveklem .)

    SvarSlett
  7. Så flink du er til å se det for deg hvordan det blir- det var et godt kjøp, rålekkert :) Men ingen overraskelse at du har det lekkert da. Hver enste gang jeg har vært innom deg så er det bare så nydelig :) Du har talent for det vakre !

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Me encantan las fotografías, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito visitar el mio y disfrutes del post sobre la India y sus jardines y si te gusta me encantaria que si no eres seguidora te hagas ahora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    SvarSlett
  9. Kjempefint bord :)
    Du tar fine bilder❤️
    Charlotte

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...