Menylinje


søndag 1. juni 2014

Cruiseskip i vakre omgivelser…

Planen i dag var å ta noen bilder av stua og det nye stuebordet som vi fikk i hus for litt siden… Men med en dårlig natt med betennelse i ører og kinn – sov jeg til langt på dag i dag og har ikke vært i noe særlig form til å gjøre så mye annet ennå ta det med ro og drikke kaffe og se ut på utsikten… Så da dette store og fantastiske vakre cruiseskipet kom forbi, da måtte jeg bare springe og hente kamera for å forevige dette flotte skipet ツ

Cruiseskipet L`Austral drives av det franske rederiselskapet Compagnie du Ponant og kommer fra Wallis – og Futunaøyene sørvest i Stillehavet. Cruiseskipet har 132 lugarer og suiter for 264 passasjerer og 140 besetningsmedlemmer. Skipet ble bygget i Italia i 2010 og ble satt i drift i april 2011. Skipet er 142 meter
– du kan lese mer om skipet HER



 

10 kommentarer:

  1. Det var virkeleg eit staseleg skip.
    Flott utsikt.
    Her er også forkjøling, øyreverk og tungpust. Kjedeleg i fineveret.
    God betring-klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Wow - virkelig staselig med noe slikt rett utenfor stuevinduet ღ Ønsker deg riktig god bedring fine venn - en stor varm klem til deg med ønsker om bedre dager ❥
    Charlotte

    SvarSlett
  3. Så fint og klart bilde. Jeg har forstørret og kikket nøye. Håper du tar mange sommerbilder de neste månedene. Du har så fin utsikt!

    SvarSlett
  4. Wow, det var cruiseskipet sitt det... og så heldig dere er som har skipsleia rett utenfor stuevinduet:)

    Masse god bedring til deg Mette.
    En godbedrings-klem er herved oversendt:)

    SvarSlett
  5. Vakkert hjå deg Mette!
    Vonar juni vert fin for deg :-)

    klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!
    Tror det må være tankeoverføring for jeg var så bestemt for å ta en tur innom deg når jeg endelig hadde litt god nettdekning:)
    For et flott cruiseskip da!! Så gøy at du kan se at de passerer hos dere.
    Jeg har fått lest litt tidligere innlegg og skjønner at du har hatt ei tøff tid. Må få kondolere så mye med din far. Det er alltid så utrolig vondt og tungt å miste noen av sine. Jeg var selv litt over 20 år da jeg mistet min far.
    Men livet går videre og det er godt å ha gode minner å tenke tilbake på:)
    Jeg har tenkt på deg mange ganger hvordan det går med deg. Håper så inderlig at det går fremover:)
    Håper du får kost deg i finværet og får anledning til å nyte den fine tida vi har foran oss!!
    Ha ei fin ny uke:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  7. Ja, det var eit flott skip! Og eg ser at viss båten hadde vore vekke, hadde du likevel hatt utruleg fin utsikt!

    SvarSlett
  8. Veldig hyggelig å se blogg din. Tusen takk. Og ha takk for din hilsen.
    Først jeg skulle ønsker deg du er raskt tilbake i form. Kos deg.
    Unsikten med skipet er fantastisk. Og så herlig jeg tenker ferie i Norge. Jeg var mange ganger med skipet til Oslo... og videre med bilen til Vestlandet. Drømmen.
    Ha en fin uke med solskinn.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  9. Så moro å ha det flotte skipet sånn plutselig rett utenfor døra- herlig :)

    Ønsker deg glade dager <3
    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  10. Men himmel så fint du bor, vilken utsikt! Fantastiskt och ha en havsvik så nära, och det var ingen liten båt som gled förbi.
    Krya på dig och kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...