Menylinje


mandag 18. februar 2013

Hjemmelaget kjøttkake med ertepuré…

Mandag, og ny herlig uke står fremfor oss… Dagen har gått i ett med forskjellige gjøremål, og kjenner at det skal bli godt å sette seg ned og slappe av resten av kvelden. Jeg prøver så godt jeg kan å lage mat fra grunn av – og i dag ble det hjemmelaget kjøttkaker med ertepuré og tyttebærsyltetøy… Ertepuré er superenkelt å lage, det smaker godt og er sunt – og ikke minst en herlig grønnfarge som en blir virkelig glad av å se på ღ

Ha en kjempefin kveld videre 
 




8 kommentarer:

  1. Ååå det såg knallgod ut:)heimalaga er best og eg må sei at etter denne hestekjøttskandalen så liker eg best mat som er laga fra bunnen av,er blitt meir skeptisk merker eg...
    Mat fra bunnen av er jo sunnest og:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ååååå...dette så bare utrolig godt ut:)
    Elsker hjemmelagde kjøttkaker:) men er ikke så god på det selv.....
    Så himmelsk ut:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Hjemmelaget er best, ingen protest;)

    SvarSlett
  4. Av og til er det enkleste best. Ser veldig godt ut.
    God kveld!
    Vigdis

    SvarSlett
  5. Mmmmm det så deilig ut.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  6. Disse så helt fantastisk gode ut:):) Vi pleier å ha kålstuing som tilbehør, men neste gang skal jeg prøve ertepure:):)

    Klem:)

    SvarSlett
  7. Nam nam, dette så veldig godt ut! :)

    Flink du er på kjøkkenet ..

    Ha en fin kveld,
    Klem♥

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...