Menylinje


torsdag 25. oktober 2012

Giveaway for å feire 200.000 besøkende…

Ja, da er det klart for en liten feiring for å gi litt tilbake til mine lesere som trofast titter innom bloggen min ღ Tenk at det har vært 200.000 besøkende hos meg siden jeg startet – det er jo helt utrolig! Ikke viste jeg at jeg kom til å holde på så lenge heller! For det er ikke - og har ikke alltid vært lett å holde på da jeg sliter mye med helsen – og det er mange ganger jeg ikke ser råd for å fortsette… Men bloggen er min inspirasjon og glede i en ellers så tung hverdag – og det hjelper jo utrolig mye at det er så mange som titter inn til meg og gir meg motivasjon og inspirasjon ღ

I dag har jeg lyst til å gi litt tilbake til dere lesere og har derfor en liten giveaway. For ikke så lenge siden var jeg så heldig og vinner klær fra Barfota :) Jeg fant ut at jeg ikke trenger alle de flotte skjerfene selv – så jeg vil gjerne dele noen av disse med dere og gir vekk tre skjerf og en genser på min giveaway fra dette flotte merket. Samt et gavekort på 500,- fra nettbutikken Cute N Cool House.

Alt du trenger å gjøre er å skrive en kommentar i dette innlegget, så er du med i trekningen. Hvis du ikke har blogg, så husk å legge igjen navn og eller en e-post slik at jeg vet hvem du er hvis du skulle vinne :) Trekning 1. november ved midnatt – så vinneren annonseres fredag 2. november :)

Hvis du ønsker å følge med på Facebook siden min MissMette, så blir jeg veldig glad :) Ønsker alle en fortsatt fin kveld og uke, og takk for alle som legger igjen koselige ord ღ - klem fra Mette





165 kommentarer:

  1. Sikke en fin give away...... og STORT tillykke med det store antal besøgende som du har rundet.
    Jeg nyder at følge med herinde, og bliver inspireret af alle dine billeder og indlæg.
    Mange hilsner fra Susan
    mail[a)sherpa.dk

    SvarSlett
  2. Å så koselig Mette!
    Og grattis altså.....vel fortjent,du har en nydelig blogg og så er du så skjønn.
    Jeg passerte 25 000 i dag og er kjempekry....hi,hi.

    Ha en flott kveld.
    God klem fra Camilla.

    SvarSlett
  3. Grattis! Så flotte premier!
    Vil gjerne være med

    Klem

    SvarSlett
  4. Å så moro. Grattis.Så mye inspirasjon i innlegg og bilder på bloggen din. Gle mæ te å lese videre.
    Ha en fin kveld!
    Lilliann


    lilliannaune@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Alltid koselig å titte innom bloggen din Mette, og gratulerer så mye med det høye besøkstallet :)))

    Fine peremier du deler med oss :)

    Klem Heidi

    SvarSlett
  6. Superflott giveaway som jeg ikke kan unngå å være med på :) Tvi tvi!

    SvarSlett
  7. Så fine ting! :) eg er med, Mette! :)

    SvarSlett
  8. Hei Mette:)Så velfortjent,gratulerer med så mange besøkende!Flotte premia og har registrert meg på cute and cool sin nettbutikk,der e det så mye fint!:O)Drømme,drømme..
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  9. Jeg er selvfølgelig med i feiringen på den flotte bloggen din! Håper bloggingen din vil fortsette å være til inspirasjon både for deg og oss.
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  10. Så snill du er (men det vet vi jo fra før). Jeg vil gjerne være med. Og gratulerer så mye med så mange lesere og treff! Ønsker deg også god helg i samme slengen.

    SvarSlett
  11. Gratulerer igjen! Vil gjerne vere med på GiveAwayen din!

    God klem,
    Elin :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så masse!!
    Kjempeflott blogg du har!!
    Jeg blir selvsagt med på din Giveaway!! Flotte premier:))
    Ha en fin kveld og ei riktig god helg:))

    SvarSlett
  13. Wow, gratulerer så mye :)

    Jeg vil såklart være med, kjempefin premie.

    Ønsker deg en fin kveld *klem*

    SvarSlett
  14. Hei. Det er ikke så veldig lenge siden jeg begynte og følge bloggen din og syns den er kjempe koslig, du er flink. Så jeg vil gjærne være med på trekningen. Lkalkenberg@gmail.com

    SvarSlett
  15. Wow, for en fantastisk flott giveaway! Gratulerer så masse med jubileet, det er virkelig velfortjent og jeg er så glad for at du fortsetter selv om det av og til er tøffe dager helsemessig. Bloggen din er virkelig dagens lille høydepunkt :) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  16. Så utruligt flott,eg er så klart med:)så kjekkt å følge bloggen din!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  17. Skal si du slår på stortromma :) Er med jeg

    http://minlillefamilie.com

    SvarSlett
  18. Hei og god kveld. Du har en flott blogg som jeg ofte er innom.

    Jeg tar et lodd.

    1000 takk.

    G-johnsen@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Klart jeg vil være med i trekningen om en så super gave. I tillegg har jeg lagt meg til som følger, har sett innom deg titt og ofte sste tiden ;)

    SvarSlett
  20. Gratulerer så mye med store besøkstall!! Jeg blir gjerne med på give away:))) mvh Torill

    SvarSlett
  21. Så flott Give Away, nydelige ting :)
    Ha en fin kveld :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  22. Gratulerer med virkelig mange besøkende! Flotte premier også:)

    Mvh.
    Marita

    SvarSlett
  23. Hipp hipp hurra & gratulerer så mye med godt besøkt blogg!!
    Du har en fin, koselig og inspirerende blogg.

    Blir gjerne med å prøver lykken!

    SvarSlett
  24. Dette er velfortjent Mette:):)
    Gratulerer:)
    Godklem fra Linn:)

    SvarSlett
  25. 200000 besøkende... WOW! Gratulerer!
    Blir gjerne med og feirer og deltar i giveaway selvsagt!
    :-)

    Tusen takk for gode og sunne kostholdstips i det siste! Sitronvann skal jammen prøves heretter, etter din beskrivelse!

    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  26. Gratulerer såå mye med de store tallene! Jeg er glad på dine vegne, for vet at sånne gleder er viktig å ta vare på i en hverdag som ikke alltid er like lett! Håper du finner glede og innspirasjon til å fortsette lenge lenge;)
    Super giveaway med så flotte premier! Håper jeg trekker et vinnerlodd:)

    Stoor klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  27. Gratulerer! Og for en fantastisk give away :) Krysser fingrene! Klem, Tonje

    SvarSlett
  28. Så flott da :)
    Jeg vil veldig gjerne være med ;)
    Håper du får en flott kveld videre! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  29. gratulerer så mye:-) og superkjekk giveaway. klem Helen

    SvarSlett
  30. Gratulerer med så mange besøkende Mette,det er så kjekt å følge deg!:)

    klem

    SvarSlett
  31. Jag är gärna med :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Så snill du er da! :)
    Jeg vil så klart være med:)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  33. Gratulerer så mye med flotte besøkstall. Og, for en fantastisk giveaway...denne blir jeg mere enn gjerne med på.

    Ønsker deg ei flott helg. Klem fra sørlandet

    SvarSlett
  34. Gratulerer med fine besøkstall.
    Jatakk vil gjerne bli med
    på din giveaway.Nydelig premie.
    Ha en fin høstkveld Mette
    og riktig god helg.
    Ellaklem :)

    SvarSlett
  35. For en fantastisk giveaway, klart jeg er med!! Gratulerer med så fine tall også:). Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  36. Gratulerer med så mange besøkende på bloggen :)
    Jeg blir gjerne med på gavedrysset ditt.
    Er følge på blogg og FB.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Klart jeg også må være med....
    gøy dette!
    Bare så flott give-away, Mette.

    Jeg legger ved en varm klem
    - det gjør godt når snøbygene går tett utenfor stuevinduet!
    Tove

    SvarSlett
  38. Gratulerer med eit så stort besøkstal....imponerandes.
    Er gjerne med på gåvedrysset ditt:))
    God helg til deg.

    SvarSlett
  39. Bloggen din er jo så nydelig, så ikke rart mange er innom. Lekre premier også, så krysser fingrene:) ha en fin kveld:) Vivian (vivam@c2i.net)

    SvarSlett
  40. wow... grattis med kjempe flotte besøkstall, ikke rart med en so vakker og inspirerendes blogg..

    SvarSlett
  41. Gratulerer så masse med flotte 200000 besøkende!!Skjønner godt at så mange er innom din flott blogg!

    Jeg er gjerne med!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  42. Søteste Mette! Gratulerer så masse med flotte besøkstall. Det er en fryd å følge bloggen din, og til tross for dine plager sprer du så masse glede og godhet.
    Ønsker deg alt godt, skjønneste!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  43. Gratulerer! :)
    Eg blir gjerne med å feire ;)
    Klem fra Grete

    SvarSlett
  44. Gratulere :)
    Blir gjerne med på feiringen!!!

    Carpe diem;)

    SvarSlett
  45. Jøie meg så fine premier:) jeg blir og krysser fingrene:)
    Klem Line

    SvarSlett
  46. Hei Mette!
    Såå koselig og så flott en give-away! Gratulerer med jubileet, du har en kjempekoselig blogg, og du må så absolutt ikke slutte med bloggingen selv om det stopper opp litt av og til. Ha en strålende torsdagskveld. Hilsen Berit
    berit.k@kabeltv.as

    SvarSlett
  47. Gratulerer! Jeg vil også gjerne være med i den fine konkurransen :)

    SvarSlett
  48. Gratulerer med jubileet. :) For en flott premie da, krysser fingre og håper på vinnerlykke.

    Klemmer

    SvarSlett
  49. Er så klart med på å feire ditt flotte besøkstal :-)
    For ein flott gi bort du har1

    klem i snøføyka

    SvarSlett
  50. Gratulerer så mye- tenk så mange sidevisninger og følgere. Fint du har funnet en glede i hverdagen - når helsa skrangler.

    God kveld klem fra Monica

    SvarSlett
  51. Gratulerer så masse Mette :-)
    Du er jo så flink og alltid så flotte bilder på bloggen din :-)Hiver meg med på giveawayen din ;-)
    Ha en flott kveld i snøveret :-)
    Klem

    SvarSlett
  52. Så mange besøkende. Gratulerer.
    Vil gjerne være med på den flotte giveawayen.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  53. Gratulerer så mye!!
    Jeg vil gjerne være med:-)

    Klem

    SvarSlett
  54. Eg blir med på feiringa av den fine bloggen din:)

    SvarSlett
  55. Gratulere me så mange besøkende :D E jo så arti å se lesertallet øke for hver dag!

    Vil gjerne være me å feire, å krysse fingran førr at æ har tatt ett lykkelodd :D hihi

    Ha en fortsatt flott kveld!
    Klæm Trine

    SvarSlett
  56. Hei! Så koselig å høre, og sååå kjekt at det går så bra for deg! Du er flink, stå på <3 Varm og god klem!

    maria.kipperberg.tollaas@hotmail.no
    Maria Kipperberg Tollås

    SvarSlett
  57. Gratulerer sååå masse med masse besøk på bloggen!!!! Gleder meg til fortsettelsen!!! Du inspirerer veldig mange- stå på videre!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  58. Grattis med 200 000!! Kjempefine premier, så her melder jeg meg på!
    Hilsen Monica
    mo-skog(at)online.no

    SvarSlett
  59. Grattis grattis grattis Mette, du er bare så dyktig... stå på videre:)
    Blir gjerne med og feirer dine 200000 besøkende... kjempeflotte premier:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  60. Hei hei
    Gratulerer med flotte besøkstall!
    Jeg blir gjerne med i trekningen om disse flotte gevinstene dine=)

    Har linket på bloggen min også ;)

    God klem fra Christine

    SvarSlett
  61. Flott give-away Mette:)
    Så snill du er!!

    Jeg blir gjerne med og prøver lykken ♥

    Ha en fin fin kveld og god fredag og helg:))

    SvarSlett
  62. flaks for meg å bli følger på bloggen din, så jeg fikk med denne flotte giveawayen :-)

    klem tone

    SvarSlett
  63. Hei;)og Gratulerer;)
    Selvfølgelig vil jeg delta på den flotte Give awayen din;)
    Spennende!!

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  64. Gratulerer med så mange besøkende! Og for en fantastisk give away!!:) her er det bare å krysse alt man har:)

    Ønsker deg en fin dag imorgen, håper formen er god!:)

    SvarSlett
  65. OiOiOi:D Jeg er gjerne med på denne ja:)) Gratulerer med så mye treff på bloggen:)

    Håper det står bra til med deg ellers og:)

    Hiv deg med på min give away om du vil og;)

    SvarSlett
  66. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen ;)
    Gratulerer med 200 000 ;)
    Klem Anette ♥♥♥

    SvarSlett
  67. Grattis med flotte besøkstall:))
    Håper bloggen vil fortsette å være inspirasjon både for deg og for oss.
    Wow for en gibort sier jeg bare...
    Ønsker deg en strålende fredag og helg.
    Klem

    SvarSlett
  68. Heisann

    Her vil jeg gjerne være med:-) Veldig koselig blogg du har:-)

    SvarSlett
  69. Gratulere med 200000 besøkende ! Og så klart vil jeg vinne skjerf. Syns det er fint at di fortsetter bloggingen. Du har så herlige bilder av både deilig mat og interiør. Og den er til både glede og inspirasjon. Ha en fin dag

    SvarSlett
  70. Tusen takk for at du vart med på min :D Selvsagt vil eg verte med på din. Og gratulerer med 200 000 besøkande. Det er no dei som må vere glad, for alt det vakre du viser fram her.
    Les deg trufast om eg ikkje alltid kommenterar.

    Klem!

    SvarSlett
  71. Stor grattis! Jeg vil gjerne være med i trekningen. Et sjal i disse kalde vinterdager hadde passet perfekt!

    SvarSlett
  72. Hei høpp!

    Gratulere med flotte tall:)

    Jeg blir med på feiringen din:)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  73. Kjempefin giveaway. Jeg er med. Er inne og titter stadig vekk og liker deg nå også på Facebook.

    SvarSlett
  74. Kjære MissMette.
    Jeg er så glad for at du holder ut med bloggingen din. Jeg er innom deg så og si daglig, og koser meg med bloggen din.
    Nå vil jeg gjerne være med på give away'en.
    Lykke til videre med blogging.
    hilsen Berit.
    beritel@live.no

    SvarSlett
  75. Gratulerer med så mange besøk! Kjempeflott premie da! Blir gjerne med! Er stadig inne på bloggen din og følger med! Fin fredag!
    Klem

    SvarSlett
  76. Fin blogg du har, du tar fine bilder som inspirerer :) Gratulerer med 200 000!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen.
    Mailadressen min er: anne@nicolaisklesskap.no

    SvarSlett
  77. 200 000 er jammen mye, gratulerer så masse! har fulgt bloggen din en lang stund, og du er en av de få som kom gjennom nåløyet når jeg kuttet ned på den lange blogglista mi å lese. Liker bloggen din:-) Blir gjerne med å prøver lykken i giveawayen:-) Lykke til med de neste 200 000! :-)

    SvarSlett
  78. 200 000 besøkende er jammen verdt å markere! Og med produkter fra Barfota i "potten" er det jo så absolutt verdt å friste lykken i Give awayen din!


    Lykke til med videre blogging! :-)

    SvarSlett
  79. Grattis!
    Her må jeg være med...
    Hilsen Monica
    mo-skog(at)online.no

    SvarSlett
  80. Jeg har ikke blogg, men vil gjerne være med i trekningen for det. Flotte premier!
    Hilsen fra Anja. :)

    SvarSlett
  81. Gratulerer så masse!!
    Jeg vil gjerne være med.
    Klem

    SvarSlett
  82. Gratulerer med 200.000 besøkende! Det blir nok mange, mange flere:)
    Vil gjerne være med på giveawayen din.

    Lykke til videre!

    tove.strand@webmail.no

    SvarSlett
  83. Gratulerer! Du har en kjempefin blogg, og det er veldig lett å bli hekta i denne verden. God helg til deg! Therese

    SvarSlett
  84. Hei!!

    Flott blogg :) gratulerer med 200 000 besøkende.

    Hilsen Solbjørg


    solnil01@online.no

    SvarSlett
  85. Gratulerer så mye med kjempemange besøkende! Ikke rart i det hele tatt; det er alltid en fryd for øyet å stikke innom deg :o) Blir gjerne med i trekningen av de flotte premiene, selv om jeg har hatt flaks hos deg før ;o)
    Ha en good helg, kjære deg :o)

    klem Mona

    SvarSlett
  86. oi oi for en fin giveaway du har :) Jeg blir gjerne med på denne ja!
    Forresten så er du hjertelig velkommen til å bli med på min spennende giveaway ;) Se mer her:
    http://ladylalaura.blogspot.no/2012/10/spakaill-per-alfred-medium.html
    God helg til deg Mette! Klem fra meg

    SvarSlett
  87. Gratulerer så mye Mette, det er vel fortjent! Du lager så utrolig flotte innlegg, alle kan se at du legger mye arbeid i de. Og ikke minst veldig inspirerende og nydelige!!!

    Klart jeg er med:)
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  88. Herrlighet så svimlende mange besøk da !!!! Du har all grunn til å vær stolt av bloggen din, alltid flotte bilder og herlig inspirasjon!!!

    Stor fredagsklem fra Maren

    SvarSlett
  89. Gratulerer :)

    Jeg vil veldig gjerne være med :))

    Ha en fin helg!
    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  90. Super giveaway jeg blir gjerne med. Gratulerer med antall besøkende:)

    SvarSlett
  91. Hei,jeg vil gjerne være med på trekningen.Gratulerer.
    Ha ei fin helg.Hilsen (jmag-vaa@online.no)

    SvarSlett
  92. Hei Mette!
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!
    Du er en inspirator for meg og det har du vært siden jeg startet å blogge.
    Tenk 200 000 besøkende!
    Gratulerer!!
    Så klart jeg vil være med i trekningen. Så flotte gaver!
    Ønsker deg en koselig helg!
    Klem

    SvarSlett
  93. Gratulerer med så mange besøkende. Stå på videre, du inspirerer og motiverer også med å blogge om helse og mat.

    Klem

    Lise

    SvarSlett
  94. Gratulere med så mange besøkende!!! Det er jo en kjempe fin blogg, og jeg har vært inne her flere ganger:)
    Lykke til videre.

    mvh Hildegunn
    hildegunn29@hotmail.no

    SvarSlett
  95. Hei!
    Jeg er innom bloggen din flere ganger i uka, og blir like imponert hver gang! Synes du legger mye arbeid i hvert innlegg, og dette inspirerer meg veldig! Bildene er flotte, og blir enda bedre med litt stæsj :) Bruker du Photoshop? Hva med at det du "pynter" med... Hvor finner du dette - eller lager du alt i Photoshop??

    Flotte produkter i din GiveAway for en som har skjerfdilla! :)

    God helg!!

    - Cathrine -

    SvarSlett
  96. Så morsomt med så mange besøkende og velfortjent:)
    Vil veldig gjerne være med:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  97. Gratulerer med flotte besøkstall, Mette!

    Jeg vil gjerne bli med på din give-away.

    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  98. Denne flotte giveawayen vil jeg gjerne være med på:-) ajen5@hotmail.com

    SvarSlett
  99. Gratulerer med 200.000 :-) Jeg er gjerne med! Ha en flott lørdagskveld!

    SvarSlett
  100. Gratulerer så masse med fine tall, jeg vil veldig gjerne være med og feire:)

    Fin kveld til deg
    Og god klem:)

    SvarSlett
  101. Gratuler så mye. Du har en nydelig blogg.
    Vil gjerne være med på trekningen.

    ESB

    SvarSlett
  102. koselig blogg, gleder meg til hvert nytt besøk hos miss Mette. gratulere med alle som har vært innom og tittet

    SvarSlett
  103. Gratulere med 200 000 besøkende. Det er deg vel fortjent. Du er dyktig.
    Jeg blir selvsagt med på å feire deg.

    Klem fra Tonje Merethe

    Imorgen kommer det en fin fin give away hos meg, så anbefaler deg å ta en tur innom meg da ;p

    SvarSlett
  104. Gratulerer så mye.Jeg er innom bloggen din flere ganger i uka og synes den er såå fin.Liker jo og veldig godt den lille fotogene Pomeranian din,Bamse.Jeg har og en likedan men en liten jente,noen skjønne småtroll er de.

    laila.tonnessen@norgespost.no

    SvarSlett
  105. Hei.
    Gratulerer! Du har en utrolig koselig blogg, nydelige bilder.
    Jeg blir gjerne med på konkurransen:))
    siv.kile@online.no

    SvarSlett
  106. Gratulerer så mye :)
    Vil gjerne være med i denne flotte give away :)

    Hilsen cenita

    SvarSlett
  107. Gratulerer! :)
    Så fine ting, jeg er gjerne med!

    charlotte13_5@hotmail.com

    SvarSlett
  108. Gratulerer igjen!
    Jeg vil gjerne være med å feire deg. Og for en flott give away!

    SvarSlett
  109. Så artig, Mette! Dette vil eg vere med på! Kjekt at du er med i boktrekkinga mi på "På kjøkkenbenken"!!! Du får krysse fingrane!!!

    SvarSlett
  110. Så flotte gaver. Jeg synes barfota har så mye fint.
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  111. Gratulerer med store tall! :-)
    Ha en finfin dag! :-)

    SvarSlett
  112. Jeg er med! Fine dagen til deg!
    Bente - benot@online.no

    SvarSlett
  113. Gratulerer så mye! Dette må jo feires!

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  114. Jeg blir helt klart med på feiringen Mette :D
    Og så moro at du ville være med på min lille give away også ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  115. SÅ mye fint, Mette! Her vil jeg gjerne være med! :-)

    SvarSlett
  116. Gratulerer med mange besøk. Godt at du orker å holde på. Syns du har mange flotte innlegg og så er det bildene dine , de er i særklasse. Kunne godt tenke meg et skjerf jeg. ha en fin dag

    SvarSlett
  117. Gratulerer så mye med mange besøk!

    Klem,

    SvarSlett
  118. Gratulerer med flotte tall! Jeg trekker et lodd på den fine premien din :)
    Ingrid

    SvarSlett
  119. Så utrolig kult og gratulerer ;D

    SvarSlett
  120. Gratulera med kjempeflotte besøkstal:)
    Så gøy !
    Klem/Janne

    SvarSlett
  121. Hei Mette :)
    Gratulerer med høye tall!
    Det er ikke rart med den fine bloggen din ;)
    Du gir så mye inspirasjon, alltid koselig å titte innom deg!
    Jeg vil gjerne være med på din flotte give away.
    Ønsker deg en fin kveld videre!
    Klem

    SvarSlett
  122. Ønsker deg en flott kveld og en fin uke :)

    Follow your heart and your dreams will come true!

    Klem

    SvarSlett
  123. WOW Mette,så mange besøkende,det er jo fantastisk,gratulerer så mye:)
    Så flotte ting du vil dele med leserne dine:)
    Håper uken din blir fin!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  124. Gratulerer så mye med 200.000 besøkende Mette !!
    Og så snill du er som deler med oss da, jeg er skjerfoman, så et ekstra skjerf hadde passet meget godt her:)!
    Stor klem fea størstepia

    SvarSlett
  125. Gratulerer med stooort besøk og kjempekoselig blogg! Stadig innom og følger også med på facebook :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  126. For en flott give-away! Jeg pleier sjelden a ha lykken med meg, men man vinner jo ingenting om man ikke prover!
    Gratulerer med sa mange besokende!!!

    SvarSlett
  127. jeg vil gjerne være med i trekningen:) Har en mail ute av funksjon , så håper det holder med blogadressen:)

    SvarSlett
  128. vil gjerne delta i trekningen.

    mvh

    willa

    wilak@online.no

    SvarSlett
  129. Gratulerer!
    Jeg er gjerne med.

    SvarSlett
  130. Gratulerer!
    Jeg er gjerne med.+

    hilsen Anita
    anerdvig@online.no

    SvarSlett
  131. Gratulerer så mye, Mette!! Du har en utrolig flott blogg, skriver flotte innlegg og tar nydelige bilder. Jeg blir så klart med å feirer jeg også...jeg trodde jeg hadde meldt meg på allerede, menn jeg hadde visst ikke det så nå blir det i siste liten. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  132. Hei:) fin blogg, du er kjempeflink altså. Er gjerne med på konkurranser jeg, hihi....

    SvarSlett
  133. Kjempeflott premie! Jeg vil veldig gjerne være med! krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  134. Hei!
    Koselig og inspirerende blogg!
    Krysser fingrene for at jeg er en av de heldige!
    Hilsen Randimor

    SvarSlett
  135. Ja her var det masse fine premier;) gratulerer med masse besøk;) klem charlotte

    SvarSlett
  136. Jeg vil gjerne være med i trekningen!
    Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  137. Jeg vil gjerne prøve lykken :)
    Gratulerer med 200,000 besøkende
    Jeg liker siden din på Facebook,litt greit og få med seg oppdateringene der :) Kjempe fine premier..
    Å du har en kjempe fin blogg...
    Ønsker deg en kjempe fin uke videre.

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    ♪ ♫•*¨*•.¸¸❤¸˜ƸӜ Ʒ˜.❤¸¸.•*¨*•♫♪

    SvarSlett
  138. Hei!

    Ser det er mange deltakere her, men vil gjerne være med å prøve lykken jeg også! :)

    Klem fra Charlotte

    (ceejay85@live.no)

    SvarSlett
  139. For noen flotte premier da:) er gjerne med! Likt siden din i tilegg

    mvh Janne Kari

    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  140. Wow, denne blir jeg gjerne med på!
    Var innom å såg på de flotte skjerfene men syns de var litt dyre, spesiellt nå før jul!
    SÅ jeg krysser fingrer og tær for at jeg er en av de heldige...selvfølgelig!!

    Grattis til 200 000 besøkende!
    Klem Anna

    SvarSlett
  141. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  142. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  143. Gratulere med flotte tall:-)
    Jeg prøver lykken, for skjerf får man jo aldri nok av..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  144. Herlig blogg! :)
    Håper jeg vinner, så jeg har noe å gi til mor til jul. :D

    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  145. å kor koselig ;)

    legger ved litt ønske støv og håper det hjelper

    smil - monika

    SvarSlett
  146. Jeg er med. Lisbeth

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  147. Jeg vil gjerne være med!
    Irena
    irenaruskinja@gmail.com

    SvarSlett
  148. Dette må jeg bare bli med på, for en fantastisk premie!
    ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  149. Blir med glede med på trekning ;)

    Mvh. Kristine Senum
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  150. Hei Mette. Kjæmpe arti att d e så mang som les bloggen dinn, ein av dæm e mæ. Bloggen e skikkeli inspireranes å d e bra deinn e me på å jølp dæ i dinn situasjon. Kjæmpe fine premia :-) Hilsn Mette dinn 3-mæning fra Bangsoinn

    SvarSlett
  151. Så gøy da=) Klart jeg melder meg på=)=) hihi med på festen vet du=)

    Ha en fiiiin kveld!!! Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  152. Hei!
    Gratulerer ! Flotte premier!
    jeg er gjerne med!!!
    Klem Kari

    SvarSlett
  153. Gratulerer med fantastiske tall :-) Velfortjent :-)
    Herlig give away ! Jeg blir gjerne med :-)

    Klem fra Rita

    SvarSlett
  154. Oi, ser jeg er helt i siste liten på denne, men kaster meg med likevel :)
    Gratulerer så mye med 200 000 besøk, alltid hyggelig å lese bloggen din!
    Klem

    SvarSlett
  155. Gratulerer :) Flott giveaway, jeg er med :)

    Sara
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  156. Jeg hiver meg med på tampen!! :)

    SvarSlett
  157. Gratulerer så mye med 200 000 besøkende! Så flotte premier!! Jeg vil gjerne være med :)

    SvarSlett
  158. Gratulerer med mange besøkende! Slenger meg med i siste liten, og takk for en fin blogg!

    SvarSlett
  159. Gratulerer så mye! Slenger med på i siste liten, og krysser fingre og tær:)

    SvarSlett
  160. Gratulere med så mange besøkende! 200 tusen kan absolutt sies å være et anstendig tall. Og vel fortjent er det og.

    Jeg slenger meg med på give awayen din sånn i siste liten, og krysser fingrene for at jeg har hellet med meg =)

    Klem Renate

    SvarSlett
  161. Hiver meg med i siste liten og gratulerer med fine besøkstall : )

    finfin torsdagskveld videre og god helg !

    SvarSlett
  162. Jeg er med.

    2404@hotmail.no

    SvarSlett
  163. Jeg er gledelig med på denne! :)

    benedikte95@hotmail.com

    SvarSlett
  164. Jeg blir med :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...