Menylinje


søndag 5. august 2012

En gammel veske i gangen…

Jeg fikk tatt litt bilder fra gangen her i dag, og av den gamle «doktorvesken» med blomster ღ Vesken kjøpte jeg for et par år siden hos Frøken Anker (klikk på navnet så kommer du til hennes nettbutikk). Syns den er så dekorativ med de flotte eføyene oppi – og nå står den i gangen og ønsker oss, og gjester velkommen ღ

… ellers ikke så mye som skjer her hos meg. Jeg har fått sovet leeeeeenge, spist en god frokost og gått en lang tur med lille Bamse. Nå ligger Bamse på rygg her og sover, skikkelig avslappet, hihi… Nå skal jeg snart i en bursdag, så jeg må hoppe i dusjen å gjøre meg klar…. Vi blogges litt senere i kveld, ha en fiiiiiiiiin søndag.

~ Vil du være med på min giveaway? – klikk HER for å melde deg på ~









25 kommentarer:

  1. Koselig veske, minner om den Pippi hadde gullpengene sine i :)
    orginal bruk av vesken var det også.

    SvarSlett
  2. Rålekker!
    Jeg har alltid elsket gamle "doktor-vesker" :) Fiiint med eføy i..

    God søndagskveld.

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Så fin veske og utrolig smart måte å bruke den på! Lekkert blikkfang på bordet i gangen:)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  4. Såå koselig! Det var en kjempegod idè!!

    Fortsatt fin søndagskveld til deg!:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Den var bare utrolig herlig veske:)
    Passet perfekt der på bordet:) kjempe fin kontrast til alt det hvite:)
    Kos deg i bursdag

    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Trodde jammen du hadde den full av gullpenger,he he ;))
    Stilig med eføyen oppi ♥

    Kos deg i bursdagen METTE :))

    Klem Bente

    SvarSlett
  7. Superfin veske, og ekstra fin med eføy oppi :-D
    En god uke ønskes deg!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  8. Såå stilig og tøft!! :))

    Flott velkomst i gangen dette ja!!
    Ha ei flott uke!:))

    SvarSlett
  9. Morsom idé! Kjempefint. :) Kos deg i bursdag!

    SvarSlett
  10. Morsom idé! Kjempefint. :) Kos deg i bursdag!

    SvarSlett
  11. Å så artig! Er ikke dette en gammel jordmorkoffert? Tenk at du kom på å putte eføy oppi, det ble jo bare superdekorativt! :)

    SvarSlett
  12. Så lekker veske! Lurt og ha eføy i den:)) Du er så kreativ!! Gleder meg til og se mer:) Klem lille meg

    SvarSlett
  13. Herlig og kreativ bruk av en eske:)
    Takk for titten og fin ny

    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  14. Hei...

    Herlig veske...minner meg om en veske jeg har sett før.....;)

    Ha en fin uke..

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  15. Such a cute presentation, Mette. Thank you for your kind words to me..Have a good birthday party and Happy Sunday..Judy

    SvarSlett
  16. Hi Mette: I double clicked to publish the first time so I don't think it printed. Very cute presentation and thank you for your kind words to me..Have a good time at birthday party..Happy Sunday..Judy

    SvarSlett
  17. Jeg blir så imponert av alle flotte og kreative damer i denne bloggeverden.....

    Ha en super mandag

    SvarSlett
  18. Hei Mette:)
    Tusen tusen takk for dine utruligt gode og fine ord inne hos meg,eg setter så utruligt pris på at du tok deg tid til å kommentere og det lille verset du ga meg det var godt å lese for det var tøft å få slik personlig hets på bloggen sin,det er vondt når vaksne folk kan få seg til å gjemme se bak ein pc som anonym og skrive slikt men ingen skal ta gleden over å blogge fra meg.

    Så herlige doktorveske,Pippi hadde vel ein slik full av gullpenger:)Kjempefint med eføyen
    oppi der og et kjempefint blikkfang på bordet var den:)

    Ei fine ny veke til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  19. God morgen Mette!
    Å den doktorveksa var kjempefin! Aldri før tenkt på å ha eføy oppi en veske men det var tøft:)
    Er så spent på den reportasjen jeg. Kommer den i nettavisen også?
    Hvis ikke så må du legge den ut her.
    Håper du får en fin ny uke:)
    god klem fra meg!

    SvarSlett
  20. Hehe. Det der hadde jeg sansen for :) En væske full av blomster!

    SvarSlett
  21. Å så tøfft !
    jeg har også en sånn "Pippiveske" i min gang :)
    du fyntet så fint med den eføyen!
    flinke du kos deg i bursdag!
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  22. Hei vennen :)

    For ei koselig doktorveske :) Og så fin den ble med eføy i :) Koselig velkomst i ditt nydelige hjem :)

    Og så moro at det kjempefine hjemmet ditt kommer i avisen, vennen :) Såå spennende! :) Håper avisen har en nettside :) Gleder meg til å se :)

    Ha en fin kveld, og ei fin uke, vennen :) Og gi Bamse en god kos :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  23. Ja, det var en kul veske gitt. Helt min stil! Takk for super hyggelig kommentar inne hos meg. Du skal vite at jeg blir sååå glad hver gang jeg ser en kommentar fra deg.
    Klem Madelen

    SvarSlett
  24. Ja, du, vesken var fin!:)
    Liker så odt gamle vesker!

    ..lekkert med eføy oppi også:)

    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra meg

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...