Menylinje


søndag 26. juni 2011

Bloggernes festdag…

Norges beste interiørblogg 2011
Lørdag 25. juni 2011 ble interiørbloggernes egen festdag, Glansdagen, arrangert i det gamle ærverdige Gamle Logen i Oslo. Flere hundre bloggere hadde meldt seg på festdagen som overvar denne store begivenheten og møtte mange av sine bloggvenner fra hele Norges land. Etter avstemninger er det nå klart hvem som stakk av med seieren på de forskjellige kategoriene. Den gjeveste prisen var Norges beste interiørblogger og den gikk til Cecilie som har den herlige og flotte bloggen, Emmeline – hun vant også kategorien Landliv

Tusen takk til dere…
Jeg vil benytte anledningen til å takke til alle som har stemt på meg, setter virkelig stor pris på alle stemmer som jeg har fått og alle de koselige tilbakemeldinger både her på bloggen og på facebook ღ I kategorien som jeg var med, Interiør og Hverdag var det søte Heidi som har den flotte og inspirerende bloggen Fru Fly som vant.


Her er listen over prisene som ble delt ut,
og hvem som vant i sin kategori:

Norges beste interiørblogg, Cecilie med bloggen Emmeline
Kategorien, Trend: Linda med bloggen Den Gode Feen
Kategorien, Landliv: Cecilie med bloggen Emmeline
Kategorien, Interiør og hverdag: Heidi med bloggen Fru Fly
Kategorien, Beste interiørfoto: Edina fra bloggen Hvite Tulipaner
Kategorien Butikk og blogg: nettbutikken Hviit

Årets bransjepris: Monica som har bloggen Moa og kaffekoppen.

Jeg fikk dessverre ikke være med i år, men håper at det blir et slikt arrangement neste år? - hadde vært utrolig moro å treffe dere alle.... Gleder meg til å se masse bilder...


Kilde: - http://www.klikk.no - http://www.dagbladet.no - http://no.wikipedia

11 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Du skulle vært der igår! Det var hele stemningen og alt! Neste år må du bli med :) Du kan få bo hos meg om du vil :) hihi!

    Ønsker deg en fabelaktig søndag!
    Jeg skal nyte kveldssolen!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. For meg er du alltid vinneren, så det så <3 ;)

    SvarSlett
  3. Heisann!!

    Kanskje du får en ny sjanse neste år:)

    Så ut som en perfekt dag,har sett bilder rundt her i blogglandia i dag:)

    Ha en fin søndag!!

    Klem linda:)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg fikk heller ikke anledning til å vært med på glansdagen, men håper også det blir noe neste år :)
    Håper du har hatt en fin helg!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Gratulerer til alle de kjekke bloggdamene!

    SvarSlett
  6. Gratulerer til alle de kjekke bloggdamene!

    SvarSlett
  7. Dette virket som et kjempefint arrangement og det flommer av fine bilder i Blogglandia:) Må bare igjen få si tusen takk for at du tok deg tid til å hjelpe meg:D Ha en strålende mandag!:) Klem

    SvarSlett
  8. Jeg gratulerer alle de lykkelige vinnerne... og så fortjent og da..

    tror dette var et toppers arrangement... jeg var heller ikke der..men til neste år kanskje..

    ha en fin fin uke
    klem O=)

    SvarSlett
  9. Jeg var heller ikke der ,men neste år kanskje..
    Ser iallefall ut til at det var et vellykket.
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  10. Jeg var heller ikke der ,men neste år kanskje..
    Ser iallefall ut til at det var et vellykket.
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  11. Du er uansett en av de beste interiørbloggerne i mine øyne! :o)

    Nydelige bilder fra terrassen deres, i forrige innlegg!

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem fra Bente

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...