Menylinje


torsdag 7. oktober 2010

Ny utfordring: ”Lopper i blodet”

NIB (Norske Interiør Blogger) har en ny utfordring som heter ”Lopper i blodet”.
Jeg har dessverre ikke så mange lopper her hjemme, men kom over denne flott benken da jeg var på garasjesalg her om dagen :) Har vært på utkikk etter noe lignende lenge – og DER sto den bare og ropte på meg :) Benken er over 100 år gammel og kommer fra en av øyene utenfor Brønnøysund. Det beste med ”handelen” var at jeg fikk den gratis!!!

Pyntet benken med den flotte trekassen jeg kjøpte hos Nina i Paradiset og la på et saueskinn – og selvsagt lille Bamse som elsker å kose seg på skinnfellen :) Det gamle melkespannet kjøpte jeg på Petters Bruktbutikk da han holdt til her i Brønnøysund…

Klikk her for flere bilder av benken

Og her er mine tidligere bidrag i konkurransen:
Stilleben I, Stilleben II, Uteplassen vår.






24 kommentarer:

  1. Hurra for den flotte benken!! Holder på å kapre meg en benk nå jeg også ;).

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Heilt greit å sjå nokre bilete av den benken der i reprise... :-)
    Flott benk og nydeleg pynta.
    Såg utruleg herleg ut det saueskinnet!
    Ha ein flotte kveld vidare.
    Klems

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du fant veien innom bloggen min ;-) Det var koselig!
    For en utrolig flott benk du har fått. Den var fantastisk fin. Og så koselig du har pyntet den. Får riktig god høststemning av bildene dine ;-)

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  4. Hei vennen:)

    Ja her har du gjort et kupp! Nydelig rustikk benk og så fint du har pyntet:) Masse lykke til i utfordringen:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at du valgte denne benken, og disse skjønne bildene til konkurransen. Nydelig å se på. :)

    SvarSlett
  6. Fortsatt like hærlig å se bildene av den pyntede benken! Kan jeg spørre om hvor du har fått tar i saueskinnet? Det ser helt HÆRLIG ut!!!

    Klem;)

    SvarSlett
  7. Så utrolig fine bilder!!
    den benken var kjempefin !!! Masse lykke til !!
    Klokka jeg har på kjøkkenet kjøpte jeg gjennom Perfect Home da jeg var forhandler ;)) er veeeeldig glad i den :))

    Ha en fin kveld Mette !!
    Klem !!

    SvarSlett
  8. MÅLLAUS!!
    Berre såååååå vakkert!

    Lykke til♥


    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  9. For en fin og nostalgisk benk!
    Og så fint du har pyntet rundt den!
    Ser ut til at Bamse koser seg på det varme skinnet.

    (Forresten, den Family-ramma fra Perfect Home: Det er bare å si ifra til Beathe hvis du vil kjøpe den. Der er fra henne jeg har kjøpt den.)

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  10. Hei Miss Mette,du er sååå flink til å sette sammen et bilde,nydelig var det.Fikk lyst til å sitte på den benken jeg ;-) Ha en flott helg Mette Klem fra Karin

    SvarSlett
  11. Så heldig du er!! Benken var nydelig!!

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  12. me like :)
    blir lissom sånn der kozy atmosfære rundt slik en gammel benk.
    nydelig bilde :)
    klem H

    SvarSlett
  13. Den benken er noe
    av det stiligste
    og gamle fineste
    jeg har sett på
    lenge,
    ser ut som en
    herlig plass i
    solveggen det der ... ♥
    Heldige deg ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  14. Fantastisk fin benk! flott stylet også:) og så heldig du var som du fikk den gratis!

    SvarSlett
  15. Herlig benk og ting oppå. Tar seg bare lekkert ut på høstverandaen med løv og lav sol.

    Ønsker deg en vakker helg

    Klem fra Namsos :)(i sol)

    SvarSlett
  16. Heia.

    Så fin en benk da. Å så fint du har pyntet ute. Skikkelig koselig. ;o)

    Ha en super helg.

    Klem fra meg. ;o))

    SvarSlett
  17. Hei!
    Nydelig benk du ha fått deg :-)

    I dag har jeg hatt Anette på besøk og drukket te fra nye Ingrid kopper ;-)....og fått litt bloggetips!!!

    God helg!
    Hilsen Rita

    SvarSlett
  18. Sempre fico encantada com as tuas lindas fotos !

    SvarSlett
  19. Tusen takk for hyggelig kommentar om "min loppe". :)

    For en fantastisk benk - så gøy det må være å eie noe med så mye historie. :)

    Klem Cecilie

    SvarSlett
  20. Ah, fine, fiiine benken, I love it!! Heldige du! :D

    SvarSlett
  21. Kjempekoselig benk, og nydelige bilder - masse lykke til i utfordringen, Mette! Ha en god helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  22. Du har gjort et kupp!!
    God søndag

    SvarSlett
  23. det er så lekkert..så innbydende.:-)

    og for et lekkert skinn..så noe lignede på H&C..men det var svindyrt.:-)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...