Menylinje


søndag 1. august 2010

Vinnere av min giveaway...

1. august er her, og dagen for min trekning i giveawayen. Så utrolig koselig at så mange meldte seg på :) jeg er overveldet at så mange ville være med å feire. Koselig også at så mange uten blogg hadde meldt seg på…

Ettersom det kun var 1 lodd per person, ble antall påmeldte 267. Det var noen som hadde kommet dobbelt opp, og noen som har meldt seg på flere ganger ;) så antallet ble tilslutt 267 lodd. Jeg brukte Randon.org for å trekke ut vinnerne. Tusen takk til alle som ville være med….

Til dere som har vunnet – send meg navn og adresse på mail:
missmettes@gmail.com

1.premie går til nr. 213 - Anita med bloggen Duse drømmer

2. premien går til nr. 79 - Maria med bloggen Ide kroken

3. premien går til nr. 94 - Linda med bloggen HobbyVimsa

Gavekortet fra Salige Lavendel går til nr. 163 - Gry med bloggen Thelma Louise

En liten hemmelig gave går til nr. 123 - Babsy med bloggen Mitt hvite skattkammer
Denne er gitt av Ann-Helen med bloggen Salige Lavendel

Siste bilde i juli... tatt klokken 23:08
Det merkes at det begynner å gå mot høst!

22 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne:)

    Herlig bilde av juli`s siste kveld. Juli gikk fort...
    Ha en flott auguststart, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til dei heldige, med så flotte premiar!

    Nyyydeleg bilde Mette! Tenk at det er august...

    Tusen takk for så fine ord inne hos meg, eg setter så veldig pris på dokke alle gode damene! Trur andre har noko å lære om å vise omsorg, og kunne glede seg på andre sine vegne!

    Ha ei flott augustveke!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til alle vinnerne! =D

    Nydelig bilde av blåtimen. :)

    SvarSlett
  4. Grattis til heldiggrisene! :))

    Nydelig kveldsbilde fra siste dag av juli 2010!
    Det er bekmørkt i halv elleve - elleve tida om kvelden nå, så det går nok som det pleier med denne sommer`n òg er jeg redd: det går mot høst. Litt vemodig er det, men høsten kan være flott da! :)

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  5. Gratulerer til de kjempeheldige vinnerne:)

    Nydelig bilde du tok i går, og ja det kjennes at det er høst i luften!

    Ha en finfin søndag:)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinnerene. Kjempefine gaver de får.

    Nydelig bildet.en at det går mot høst. Synes det er litt trist jeg.
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  7. gratulerer til deheldige vinnerene, nydelige premier. Ja merker at vi går mot høst, hvor har sommeren blitt av egentlig? Men, men slik er det jo bare, liker egentlig høsten litt godt også jeg... dielig med regn og litt vind om man har gode klær. Ønsker deg en fin søndag. klem Monica

    SvarSlett
  8. Hei miss Mette!!Tusen takk for tredje premien,jeg er helt vill her,kjempe gøy!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer til de heldige vinnerne som får flotte premier! Stemingsfullt og vakkert bilde Mette ;) Klem Gry

    SvarSlett
  10. Takk for koselig kommentar på bloggen min :) Hyggelig at du vil være følger!
    Sommerhilsen fra Monica

    SvarSlett
  11. ohhh, jeg vant - så utrolig spennede og enda mer spennede at det er en hemmelig gave.... kan nesten ikke vente her jeg sitter.... nett som julaften dette her...

    Tusen tusen hjertelig takk :O)

    STORE sommerklem fra Babsy - mitt hvite skattkammer :O)

    SvarSlett
  12. Tusen takk for veldig hyggelig hilsen på bloggen min!
    Så koselig at du la deg til som følger. Jeg synes det er så godt å endelig ha tid til å blogge igjen:-) Ønsker deg fortsatt fin søndag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  13. Gratulerer til de heldige vinnerne av de flotte premiene!
    Håper du har en flott sommer og at du koser deg. Har en utlodning gående på min blogg nå, hvis du har lyst til å bli med ;o)
    Klem fra Gro:o)

    SvarSlett
  14. Gratulere så mye til de heldige!! Nydelige premier : )
    Ønsker deg og dine en flott kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  15. Masse gratulasjoner til de heldige, det var flotte premier! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  16. Grattis til de heldige, premiene var veldig fine da. Nydelig bilde...litt vemodig kanskje..klem

    SvarSlett
  17. Så koselig at du fant veien til min blogg, og vil bli følger:) Fine stemningsfulle bilder du har, kjem garantert tilbake å besøker bloggen din igjen!
    Ha ei ny fin veke, hilsen Kristine

    SvarSlett
  18. Gratulerer til vinnerne, herlige premier ;)

    jeg har kjøpt meg "Busy Mothers organizer" det var en utrolig herlig bok - en typisk MÅ HA ting ;)

    SvarSlett
  19. Åh.. tusen takk Mette! Nå ble jeg såå glad! Det var en kjempe-oppmuntring.
    Har faktisk grått av smerte i dag. Og logget meg ikke inn før nå. Så DET var en innertier :)
    Tusen takk igjen. Skal sende adressen min :-)

    Suss og klem

    SvarSlett
  20. Herlig! Grattis til alle sammen!

    SvarSlett
  21. Setningen "siste bilde i juli"... nesten poesi det, og en vakker forevigelse av 31. juli 2010.

    Slenger meg på å gratulerer vinnere!

    SvarSlett
  22. Gratulerer så mye til alle de heldige vinnerne!

    Klem cathrine :-)

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...