Menylinje


fredag 16. juli 2010

På vei til hytta, del 1....

Litt stille fra denne kanten i det siste, men regner med at det er slik for de fleste sommerstid :) Legger ut litt bilder fra forrige helg, da vi var på hytta til pappa. Hytta ligger ved Ålvatnet, ca 4 km fra rv 17 på Oppdalsneset – noen kilometer sør for Overhalla, og ikke langt fra Namsen, en av Norges beste lakseelver.

Hytta har ikke strøm og innlagt vann, og sikkelig god gammeldags utedo :) stille og rolig helg, med god mat og en god bok... Hadde strålende vær fredag og søndag, og satt på terrassen og nøt stillheten og utsikten. Lille Bamse hadde også sin første svømmetur (video og bilder kommer senere) – han var ikke så begeistret, men svømte det gjorde han :) ellers... har det vært en stille og rolig uke – jeg kommer sterkere tilbake om litt når formen er litt bedre... Ønsker alle en fortsatt fin sommer, og jeg vil benytte anledningen til å takke for alle koselige kommentarer og ønsker alle nye lesere og følgere velkommen

…først noen bilder fra turen, flere bilder kommer i morgen!






Ferjeleiet på Vennesund - og nydelig vær...

19 kommentarer:

  1. Så fint, Mette! Nydelig, nordnorsk natur. Vi har det fint her nord. ;) Ferjeleiet så virkelig flott ut, med det gamle, hvite huset der nede. Nydelig med sommerfugler og blomst til avslutning.

    SvarSlett
  2. Glemte jo rent Bamsegutten. :) Han er nydelig. :)

    SvarSlett
  3. Hej Mette
    Tænk sig en hytte uden strøm og vand. Dejligt - jeg har prøvet det flere gange, når jeg har været på vandre ferie i Norge. Jeg tror ikke vi har disse gamle hytter i Danmark.
    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  4. Underbara bilder. Vecka 31 åker vi till Norge. brukar åka vartannat år ungefär. Nu längtar jag...
    Ha det så gott!
    Kram Pia

    SvarSlett
  5. Så nydelig det er i nord...en gang skal vi legge turen nordover...og jeg har lyst å oppleve midnattsolen bl.a....Fantastiske bilder !!!
    Skjønne Bamse ser ut til å trives :o)

    ha en fin helg Mette :o)

    SvarSlett
  6. Flotte bilder og en kjempesøt hund. :)Klem.

    SvarSlett
  7. Hei Mette! Long time! Har hatt ein aldri så liten bloggeferie ;) Men no er det kjekt med innlegg igjen! Og lesing av andre sine bloggar! Så vakkert det var der du har vore! Herleg med blå, blå himmel! Håper du får ein flott sommar vidare!

    STOR klem frå Elin :)

    SvarSlett
  8. Fantastisk flott natur! Har hørt at Helgelandskysten må oppleves...

    Riktig god helg & god sommer videre:-)

    Klem, Lisa

    SvarSlett
  9. For en vakker natur og en herlig liten Bamsegutt!

    Klem Beth...

    SvarSlett
  10. Såå nydelige bilder:) jeg må virkelig reise litt mer rundt i Norge...er jo så vakkert:)

    Tror de fleste har litt sommertid på bloggene nå, er så mye annet som frister og må nytes:)

    Ønsker deg en deilig sommerkveld og god bedring:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  11. HELT nydelig Mette - både naturen OG Bamse!:-)
    Kos dere masse,
    klem Hege.

    SvarSlett
  12. Både så og hørtes helt utrolig deilig ut Mette:) Søtnosen Bamse som bader vil jeg gjerne se:)) Major lærte seg og svømme for 2 år siden...men i år har vi ikke fått testet ut ferdighetene...været vet du!!
    Lite blogging på meg også, nyter late dager etter å ha malt hus. Er på hytta og i dag var det 26 gr her....helt utrolig. Ble en kort tur med Major, han sliter med varmen.
    Nyt sommeren videre, klem fra meg:)

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder, Mette!
    Hørtes ut som dere hadde det koselig på hytta.
    God helg!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  14. hei.
    å så vakkert det er der,nyter dine bilder,
    ja blir fort litt lenger mellom innlegg nå,men sånn må det jo være,det er sommer.
    ha en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  15. Nyydelige bilder... Vi har det bra fint her oppe i nord, ja. :-)

    SvarSlett
  16. herlig herlig:) Kos deg masse!

    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  17. Heisan, kom tilfeldig over din blogg, det var jo herlig! Tror dette må være den nydeligste bloggen jeg har sett..så estetisk og vakker:)

    Blir jo rent i godt humør av de vakre bilder og sommerfugler, blomster m.m. Riktig vakkert, og takk for titten:)

    Ha en flott sommerdag!

    Klem fra Marianns Smykker..

    SvarSlett
  18. Hei Mette.
    Tusen takk for koselig hilsen. Blir så glad for tilbakemeldinger på innleggene mine om energi ol. Var litt i tvil om jeg skulle skrive om slike ting, og da er det godt å vite at det er noen der ute som har glede og kanskje nytte av det jeg skriver.
    Alt føles så tungt når ikke energien er der, har så lyst, men orker ikke sette igang med ting. Og litt motgang en dag så blir jeg helt tom. Håper du får slappet av og ladet "batteriene", at energien kommer tilbake snart, det er tungt å gå og ikke føle seg i form.

    Nydelige bilder du viser. Hytte tur på fjellet høres deilig ut..
    Ønsker deg en god helg og en fin sommer med masse sol og kos:)

    Klem Anita

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...