Menylinje


lørdag 19. juni 2010

Bryllup og champagne…

Tusen takk for alle koselige kommentarer :-) jeg hadde en kjempeflott tur til Trondheim. En fantastisk herlig by, ikke for stor, og ikke for liten – liker meg godt her… Har fått vært innom de fleste butikkene som jeg bruker når jeg er i byen, som blant annet Kid Interiør, Ordning & Reda, nydelige Emma House i Kongensgate 30 – Anbefales på det sterkeste!Cornellias Hus i Jomfrugaten 1 – her jobber også Ida, en venninne av meg. Cornellias Hus har også en nettbutikk, klikk her for å komme hit. Og klikk her for å komme på deres bloggside.

Ellers var jeg innom en Thai butikk, Bianco Footwear, Kremmerhuset og Blomster i Byhaven, Ikea, og Christiania GlasMagasin på Trondheim Torg der de hadde 50 % på alle varer… Ellers ble det kaffebesøk sammen med gamle venninner :-) og mange lange turer med lille Bamse – for å si det slik, så har det gått i ett… var utrolig godt å komme hjem igjen :-) Kommer vel litt bilder fremover tenker jeg….

I dag skulle vi egentlig ha feiret bursdager og bryllupsdag til mamma og stefaren min. Men det får vi kanskje ta igjen neste helg… hadde planer om stor familiefest med reker og hvitvin, men her er det liten kuling og regn!!! –så da får vi ta det igjen litt senere… I stedet blir det prinsessebryllup, god mat, frukt og i anledningen champagne eller som det heter, musserende vin… Kommer kanskje litt flere bilder litt senere i kveld.

Er det flere som skal se bryllupet?



23 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder du har satt sammen fra det kongelige bryllupet. Lekkert!

    SvarSlett
  2. Heia.

    Så fine bilder da. ;o))

    Ha en superduper helg.

    Husk give away hos meg . ;o))

    Klem Simone

    SvarSlett
  3. Høres ut som om du har hatt ein knall tur til Trondheim. Men lurer jo litt...alle dei butikkane du var innom... Fant du noko spanande då...? ;-)
    Sol og fint her heldigvis, men masse vind så det er for kaldt til å sitte ute dessverre... Håper det kommer litt meir varme no snart, nærmar seg ferietid....
    Ha ein fin kveld.
    Klems

    SvarSlett
  4. Hei! Trondheim er en koselig by ja. Har bodd der selv jeg.
    Husker best "sponhuset" og den nydelige botaniske hagen på lade.
    Men i dag har jeg sittet "pal" og sett på prinsesse bryllupet.
    Helt utrolig vakkert, nydelig kjole og et flott brudepar.:)

    SvarSlett
  5. Åh så koselig innlegg:)
    Ja Tr.heim er en herlig by. vært der en gang:) Jeg skal legge inn en bestilling på pip kopper hos Cornelias hus etterpå. Må ha det bare må ha det:)Hihi:) Ønsker deg en fin kveld og helg:)Klem fra Lotta:)

    SvarSlett
  6. Høres ut som du har fått trøkka inn mye på kort tid! Herlig :)
    Det ble tur til Cornelias hus på meg i stedet for bryllup i dag. Får vel sett nok av det i kveld tenker jeg ;) Det ble mye fint på meg da!! Kommer nok litt bilder av det på bloggen etter hvert ja! Kan røpe at det ble mer GreenGate enn PiP ;) hihi
    ha en fin kveld
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  7. Det er jo så artig med kongelig bryllup! Desverre ble det nedprioritert til fordel for maling (boooaring...), men jeg vil flytte inn, så vi må bare henge i!

    Flotte bilder!

    Klem Silje

    SvarSlett
  8. ♥ Trondheim er Norges beste by! ;)
    Kos deg med kongelige høyheter og sjampis!

    SvarSlett
  9. Tror faktisk ikke jeg har vært i Trondheim... Det bør jeg kanskje gjøre noe med :) Høres uansett ut som du har hatt en fin shoppingtur.
    Som du frister med de kakene i innlegget under... :)
    Og jeg må si det igjen - du lager innleggene så utrolig fine, det er en fryd å se. Jeg liker bloggen din så godt!!

    Ha en fin (bryllups) kveld.:)
    Klem Vivian

    SvarSlett
  10. Hei Mette! For nokre nydelege bilder! Så fint sett saman! Det er noko eige over det du viser oss! Har fått med meg litt bryllup, vart rørt når dei var i kirka...

    Ynskjer deg ein vakke kveld!
    Stor klem!
    Elin
    ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  11. Her er det sol og eigentleg ganske varmt, men så bles det så gale at ein må ta på seg jakke likevel.

    Har sett bryllupet idag, ventar på talen no. Ho er så skjønn den vakre kronprinsessa. Synd kjolen var litt kjedelig..

    SvarSlett
  12. Nyydelig ♥

    Ønsker deg en romantisk aften ♥

    Tusen takk for gode ord inne hos meg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  13. Hei Mette ! ♥

    Så bra at du koste deg i Trondheim. :) Nettbutikken til Cornelias Hus har jeg vært innom, veldig mye fint der. ♥ Har sett litt på bryllupet i dag, men ikke så mye som jeg hadde hatt lyst til.

    Jeg må bare spørre deg om redigeringen din. Har tenkt mye på dette fordi alle innleggene dine er så nydelige. Skrift, bilder og alt ! ♥ Håper det er ok at jeg spør, men hvem program bruker du ?

    Ønsker deg en nydelig søndag ! ♥

    Klemmer Anette ♥

    SvarSlett
  14. Høres ut som du har hatt en trivelig tur. Alltid kjekt med litt shopping :)

    Ønsker deg en fin helg videre. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  15. Hei :)

    Ja, et helt herlig bryllup ble det, de blir såååå lkkelige sammen ♥♥♥

    Herlige innlegg fra deg altså ;)
    Du har så mye fint stæsj til...
    Jeg bruker photoscape, men der er det ikke så mye fint som du har.
    Du lager vel selv du ;)som er så flink med foto :)

    Herlige kaker, cupcakes m.m ♥
    De må være kjempegode !

    Ha en herlig søndag videre...

    Go klem ♥

    SvarSlett
  16. Høres ut som en flott helg : )
    Her er det bare regn,regn, regn....så veeeeldig lite hage arbeid i denne hagen ja!! Tror du sommeren kommer? Jeg har gitt opp håpet for mer sol i juni ; )
    Kos deg i dag!
    Klem Tove

    SvarSlett
  17. Er det en butikk jeg virkelig savner, så er det Bianco...finnes ikke makan! MEN så har jeg noen par så det er ikke direkte krise:))
    Høres ut som du har fått gjort masse i Trondheim. Blir vel en tur på oss også snart.
    Ha en flott søndag...her ser vi blå himmel i dag..hva skjerà??
    Klem:)

    SvarSlett
  18. Så fine bilder...vi satt klistra hele dagen...rene eventyret. Virker som du hadde noen supre dager i trivelige Trondheim. Ha en flott uke, vi har vært på hytta og sett på regnet, 5 fattige grader...nå vil vi ha sol...fordi vi fortjener det...klem

    SvarSlett
  19. Hej Mette,
    vilken härlig blogg du har, en riktig vitamindrink tycker jag!
    Kram kram
    Susanne

    SvarSlett
  20. For øyeblikket syns jeg at alle som gifter seg er teite, og alle bryllup dumme....
    (Grunnen er at min super-teite samboer gjerne vil gifte seg, men IKKE fri, eller snakke om når...!!! Grrrrr)

    Så litt hjerneføde:
    Dronning Ingrid er en Mårbacka-pellis, men det er også en som bare heter Mårbacka, -så de er da to forskjellige. Ble du klok av dette??
    Mårbacka er altså fellesnavn på flere Pelargonium, men også navnet på en spesiell type.
    Forstå det den som kan! ;)

    SvarSlett
  21. Oj da har du hatt det travelt skjønner jeg....jeg har kun vært i Trondheim en gang, men det var en flott by....kjempe koselig med elven og de fine broene og sjøhusene .....

    SvarSlett
  22. Hei hei Mette ♥

    Har ikke fått sett noe bryllup , har vært på farten hele helgen :)) Men får vel se litt reprise innslag rekner jeg med...:)))

    Utrolig flotte bilder du viser fra Trondheim....så lekre!!! Jeg har solgt en hest dit , som jeg skal besøke , og da skal jeg innom IKEA ♥ Jeg håper du har det bra og jeg vil ønske dej en topp dag videre , og en herlig fin uke ♥
    Og takk for fine gode kommentarer inne hos mej , kjempehyggelig å få tilbakemeldinger på innlegg fra dej :))

    Klem klem :))

    SvarSlett

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...