Menylinje


torsdag 13. august 2009

Regn og atter regn….

I dag har det ikke gjort annet en å lave ned, i bøtter og spann. Mørkt begynner det også å bli. Ser ut til at sommeren er på hell her oppe. Har hatt en travel dag, og har ikke hatt tid til å sitte på dataen. Legger ut et bilde av urnen jeg kjøpte, har ønsket meg en slik lenge.

Denne fant jeg på Kremmerhuset på Moa, utenfor Ålesund da vi var på ferie her tidligere i sommer. Urnen bruker jeg både til planter av forskjellige slag, vinkjøler en varm sommerdag og selvsagt til å sette vakre roser og tulipaner i – nydelig….

Klem fra Mette





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...