Menylinje


fredag 7. august 2009

En varm sommerdag

I dag venter vi besøk og skal grille masse god mat, og kose oss med litt godt i glassene :) Har dekket bordet med sommerserviset jeg kjøpte for to år siden, endelig fikk jeg brukt det. Mye som ble kjøpt til hus og heim, mens vi holdt på med oppussingen av huset – men ikke fått tatt i bruk før senere. Handler det meste når jeg er hjemme til mamma i Trondheim, og når vi er hjemme til min samboere i Ørsta på Sunnmøre…

Skal poste bilder senere av noe av det jeg har kjøpt, som sagt er det ikke alt som har kommet på plass ennå. Ønsker alle en fin dag, klem fra Mette




Foccacia brød og salat smaker godt en varm sommerdag.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

ツ tusen takk for at du tar deg tid til en liten
kommentar - det varmer et lite blogghjerte ღ

Du kan også følge med på min Facebook side:
Miss Mette
► klikk på navnet så kommer du direkte
..........................................................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...